Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

ÖYLESİNE


Offff offff...ne pazardı ama, ağrılısından...neyse ki atlattım...aslında bana faydası bile oldu ağrımın, unutmak için kitaplara vurdum kendimi, iyi de geldi...az önce Jazetta'nın yazdığı PDA üzerine yazıyı okudum, tam da organik tarıma yeni el atan, küçük çiftci ama büyük heyecanlar yaşayan ben çok mutlu oldum... yayladaki evin önünü tarıma uygun hale gettirttik...bu hafta sonu da ekmeye gideceğiz...güzel güzel pembe domatesler, ince kabuklu yeşil biberler:-)yazarken bile heyecanlandım...Hiç bilmediğim bir konuya giriyorum ama öğrenmek için can atıyorum...Bu yaz çooook güzel olacak, eminim...o tohumların topraktan fışkırışını seyretmek (ya da fışkıramayaşını...umarım fışkırırlar:)) büyümesine tanıklık etmek çok özel benim için...umarım başarırım...

bu arada amatör balıkçılar için sertifikasız balık tutmak imkansızlığa gidiyor, ona da bir el atmalıyım;)...Çukurova Senfoni Orkestrasının Adana'da bir dağ köyündeki konseri haberine takıldı gözüm...coştum... Bir çocuğun davet mektubu üzerine gittikleri o dağ köyünde kemana çocukların dokunması...heyecan verici idi...bazen bir çocuk da pek çok şeyi değiştiriyor...keşke onlara daha çok ses versek...1890 yılından bu yana var olan matruşkalar da krize yenilmişler...üzücü...


bir de bir de ayakkabı otomatını okudum...müthiş...biz bayanların topuklu ayakkabı sevdası günün ikinci yarısında kabusa dönüşebilir...işte adamlar yapmışlar, "ayakkabı otomatı"...5 sterlin atıyorsunuz istediğiniz babeti alıyorsunuz, geçiriveriyorsunuz ayağınıza:-))..güzel fikir...çünkü topuklu ayakkabıdan kurtulduğunuz andaki haz, çok sıkışıp wcde işlem bittikten sonraki hazla yarışır bence;))).....sussam mı ne?....düştü bir kere;-)

2 yorum:

metin dedi ki...

Başaracaksınız! Pespembe domatesleriniz olacak. O tohumları toprağa ekmek bile başarmanın yarısıdır, değil mi?

Sevgiler...

TANAYca dedi ki...

kesinlikle:-) yamuk olacaklar, yumuk olacaklar ama benden olacaklar;-)teşekkürler metin bey...

Kimim Ben?

Fotoğrafım
Antalya, Türkiye
Beni bir temmuz sıcağında sarmışlar..Onlar için bir gurur olmuşum..Büyüyüp doruğa çıkınca artık,iyi ki doğdum deyip durmuşum..Bana yalın incelik çok yakışır:).Yaşam bu düşüncelerde çakışır..çaresizlere herkesler bakışır, gücümle adımı korumuşum..sorardım babama şu nedir, bu nedir?..Okudum öğrendim bilim çok kökenlidir..Yaşamın yolları dikenlidir..bazen ellerimle yürümüşüm..Bir söylediysem iki kez dinlerim..aklımla kötülükleri önlerim..Dilerim iyi gün görürüm... ... Bu bloğu kendim için açtım bir de sevdiğim blokları tek elden okumak için...Onları okumak ve yorum yapmaktan, umarım kendimce bir şeyler karalamayı unutmam:)


Takip ettiklerim

N'oldu bu dolar?

Translate to ..Çevir istersen

Manşetler

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

İzleyiciler

Sinemada Bu Hafta

EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu
Bloglar Alemi - Yorum Blogları
EkleBunu RSS Ekle Butonu