Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

FAİLİ MEÇHUL KIYAK İYİLİK PROJESİ

Geçenlerde Fikir Atölyesinde bir proje okudum ve çok hoşuma gitti.Aynen şöyle.Öncelikle projeye imza atan kişi; Tunç Kılınç.

Bu bir iyilik projesi.Amaç bir insana iyilik yapmak ve bu iyiliği ona kendinizi farkettirmeden gerçekleştirmek. Yani iyilik yapıp kek gibi “merhaba o benim” demek yasakmış.

Yapacağınız iyiliği daha komplike hale getiren ve bir tesadüf değil iyilik olduğunu gösteren tek şey; FMK kartıymış. İyilik yaptığınız zaman iyiliğe uğrayan kişi bu kartı da okumalı. Bu kartları da buradan bastırabilirsiniz.

Bence hoş bir proje.Free hugs ve bookcrossing projelerini hatırlattı ama FMK bence ikisinden de daha güzel.

Tunç Kılınç’a tebrikler. (Tunç Kılınç’ın proje hakkındaki röportajı da burada.)

0 yorum:

Kimim Ben?

Fotoğrafım
Antalya, Türkiye
Beni bir temmuz sıcağında sarmışlar..Onlar için bir gurur olmuşum..Büyüyüp doruğa çıkınca artık,iyi ki doğdum deyip durmuşum..Bana yalın incelik çok yakışır:).Yaşam bu düşüncelerde çakışır..çaresizlere herkesler bakışır, gücümle adımı korumuşum..sorardım babama şu nedir, bu nedir?..Okudum öğrendim bilim çok kökenlidir..Yaşamın yolları dikenlidir..bazen ellerimle yürümüşüm..Bir söylediysem iki kez dinlerim..aklımla kötülükleri önlerim..Dilerim iyi gün görürüm... ... Bu bloğu kendim için açtım bir de sevdiğim blokları tek elden okumak için...Onları okumak ve yorum yapmaktan, umarım kendimce bir şeyler karalamayı unutmam:)


Takip ettiklerim

N'oldu bu dolar?

Translate to ..Çevir istersen

Manşetler

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

İzleyiciler

Sinemada Bu Hafta

EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu
Bloglar Alemi - Yorum Blogları
EkleBunu RSS Ekle Butonu